Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker 贝比的天空: Herbalife狂潮!

Monday, May 14, 2007

Herbalife狂潮!

最近,办公室室里除了是非以外,讨论得最热烈的就是herbalife的减肥代餐!我即将要结婚的同事便吃这个品牌的减肥代餐而瘦了14 公斤!现在的体重比我还轻!我们真的是她的最佳见证人。看着她的size由L变S 。本来我也抱着不看好的心态,心想怎么可能三餐都只吃这个?结果事实让我跌破眼镜!

我的同事除了吃代餐,还有吃瘦身丸和搽他们的减肥产品,所以说,只要有恒心,没有什么是做不到的!我公司已经有5位女同事在吃herbalife了,每个都有瘦到哦!最少的都有瘦4公斤,很令人心动!我也决定吃瘦下半身的药丸和排水茶,要RM150 。因为我不是很肥,只是生后肚子瘦不会,还有屁股也大了一些,但是体重还是维持在53公斤。要我不吃东西,只吃代餐是很难啦,我很贪吃的。我的同事说那个药丸和茶是真正让你瘦的产品,代餐只是补充营养。

上个星期六我当ifeel girl search 07的评审,看了那些年轻少女。有的跟我身高一样,但却轻我10公斤,天啊!我真的要减肥了!还有,看了照片,自己有点“富太”的感觉,再也不年轻了。。。'T_T"

14 comments:

Joey said...

嘿!EE也是有可以瘦身的营养产品耶!不需要戒食,但,也可以在三星期内瘦 4kgs哦!

Anonymous said...

我好像看她的照片哦!她竟然瘦了這麽多!厲害!可是瘦這麽多,她有沒有運動讓肌肉緊實囘呢?如果你之後有出席她的婚禮,可以把照片上傳上來嗎?好想念公司的朋友們哦!^^

jeen said...

JOEY,

EE有点小贵啦,我先试看这个先。:)不过很多人都叫我不用减肥了。。。已经刚好了啦。。。不过自己的“鬼祟”肉很多,要减啦。

Jamie,
不知道她有没有请我,看啦。。。

Anonymous said...

Hello~Jeen!~
我是ifeel的一个读者哦~~之前一直想寄到照片给杂志社应征model,可是都不知道要往哪里寄,去过ifeel的blog但好像都没有更新。。呵呵~然后很幸运找到这里呢~:)希望你可以给我一点指点。~如果可以的话可以麻烦你email我吗?misaki6@gmail.com~
感谢你百忙中看到我的留言~谢谢啊~

Anonymous said...

I also this brand product user but i only have the meal n tea only , for me not much effect wor....may i just just instead 2 meal only...

why the herbalife ppl not told me the slimming pil one??

must ask her....so bad....

now i plan to Mayfiar sign up the slimming package ....

any comments?

elky

Anonymous said...

sorry me again....

may i know your colleague use how many mths to reduce form L to S?

bcos i aslo get marriage soonest....


elky

jeen said...

reina,
谢谢,你可以从我们的杂志找到地址,然后邮寄照片给我们。:)

jeen said...

Elky,

hey, my colleague spent almost 3 or 4 months to loss weight but she really din eat anything for whole day, jz drink that shake milk powder, tea and eat pills. She jz eat little bit fruits and vege, she also using slimming cream from herbalife. She jz took her wedding pre shot last night. :)

Elky Pang said...

她真的很利害...
not wonder i not much effrect lah, bcos i just drink morning n noon only, dinner eat as normal...

i not eat pil, so be slow i think...

you already bought the pil??

Elky Pang said...

me is elky ....last time forgot the user name....

jeen said...

云云,

yup, i bought the pill and trying now, i also having their tea. hope that can see result after a month. :)

Elky Pang said...

the pil called what name?
i need to ask my agent n buy it....
if have a result pls share in here..

tq.

p/s : now also sign up a slimming package in mayfair dunno work or not ....gambate ne...

jeen said...

云云,

that pill call Cell-U-Loss,is for slim bottom use. is about RM67. My sister in law also signed may fair and she alreday loss 5kg in RM1399 course but i felt she get back littele fat...ha!

Elky Pang said...

is really? lose 5kg only?
actually i also see the superstar advertisement-jane, then consider to signing up. (The fatter like her also can be slim)無心的!

my package rm2390, after 50% discount wor...full body 30time.

How about ur sister-in-law one?

Have a nice day!